JAK DZIAŁA PROGRAM PARTNERSKI LLC ?
KLIENCI INDYWIDUALNI
załóż konto w portalu hotel.com.pl i dołącz do Klubu LLC. Za każdą rezerwację otrzymasz punkty w wysokości 5% wartości rezerwacji. Punkty aktywują się do 24h po wyjeździe i są ważne przez rok. Możesz nimi opłacać przyszłe rezerwacje – nawet do 95% wartości.
MAŁE I ŚREDNIE FIRMY
jeśli jesteś organizatorem wyjazdów w swojej firmie zarejestruj się w portalu hotel.com.pl i uzyskaj każdorazowo 5% wartości rezerwacji do wykorzystania na przyszłe rezerwacje. Jeśli Ty lub Twoi współpracownicy często podróżujecie skontaktuj się z nami w celu uzyskania najlepszych stawek korporacyjnych i specjalnych zniżek. Mail: customer.support@lbooking.online. Jeżeli chcesz zadbać o korzyści dla swoich pracowników dokonujących rezerwacji bezpośrednich w naszych hotelach dołącz do programu LLC, aby uzyskać dodatkowe punkty za każdą rezerwację. Tylko w Programie LLC możesz korzytać z tak dużych zniżek - nawet 95% wartości rezerwacji.
REJESTRACJA
zarejestruj konto na stronie www.hotel.com.pl lub w applikacji, jeśli posiadasz już konto zaloguj się do swojego profilu
REZERWACJA
zrób rezerwację w wybranym hotelu
GRATYFIKACJA
24h po odbytej rezerwacji do Twojego konta doliiczymy punkty w wysokości 5% wartości rezerwacji
KORZYŚĆ
punktami można opłacić online kolejne rezerwacje nawet do 95% wartości rezerwacji
GRUPA LHR FAQ
JAK DZIAŁA REZERWACJA OPŁACONA KARTĄ KREDYTOWĄ ?
W przypadku korzystania z oferty bezzwrotnej w momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, które użyto do dokonania rezerwacji. Jeśli Goście okażą inną kartę, zostanie ona obciążona opłatą za pobyt, a wcześniej pobrana kwota zostanie zwrócona na rachunek karty użytej do dokonania rezerwacji. W przypadku korzystania z oferty standardowej płatność za pobyt odbywa się bezpośrednio w hotelu. Hotel zastrzega sobie jednak prawo do dokonania pre-autoryzacji karty przed przyjazdem.
W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ ANULACJI REZERWACJI ?
Anulacji rezerwacji można dokonać kontaktując się bezpośrednio z recepcją hotelu. Goście, którzy dokonali rezerwacji przez stronę www hotelu lub aplikację i posiadają aktywne konto klienta, mogą anulować rezerwację w profilu klienta, w zakładce „Moje rezerwację”.
JAKIE KARTY PŁATNICZE SĄ AKCEPTOWANE W HOTELU ?
Zarówno w celu zagwarantowania rezerwacji, jak i uregulowania płatności za pobyt akceptujemy następujące karty płatnicze: VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS, DINERS CLUB, JCB, UNION PAY.