Najlepsze ceny. Najlepsze oferty.

FAQ

Brak wyników !
Zmień ustawienia wyszukiwania.
   Warunki rezerwacji
   Jak działa rezerwacja bezwrotna opłacona kartą kredytową?
W przypadku korzystania z oferty bezzwrotnej w momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, które użyto do dokonania rezerwacji. Jeśli Goście okażą inną kartę, zostanie ona obciążona opłatą za pobyt, a wcześniej pobrana kwota zostanie zwrócona na rachunek karty użytej do dokonania rezerwacji. W przypadku dokonywania rezerwacji w imieniu innej osoby należy wcześniej skontaktować się z personelem obiektu.
   Jaki jest minimalny wiek do złożenia rezerwacji?
Rezerwacji w obiekcie mogą dokonać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat i dysponują dokumentem tożsamości ze zdjęciem. Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, potrzebujemy listu od opiekuna prawnego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
   Jakie warunki należy spełniać aby dokonać rezerwacji?
W celu dokonania rezerwacji online należy wybrać odpowiedni hotel oraz daty. Następnie kliknąć przycisk „Szukaj”. Na liście dostępnych pokoi należy zaznaczyć odpowiednią stawkę i kliknąć przycisk „rezerwuj” i przejść do finalizacji rezerwacji. W formularzu należy podać wymagane dane (imię, nazwisko, mail, telefon) oraz numer karty kredytowej wraz z datą ważności. W celu rezerwacji za pośrednictwem recepcji należy skontaktować się bezpośrednio z hotelem. Dane teleadresowe można znaleźć w zakładce KONTAKT.
   Jakie metody płatności akceptujemy?
Płatności można dokonywać za pomocą przelewu bankowego, kart płatniczych:Visa, MasterCard, American Express, Union Pay oraz gotówką w recepcji hotelowej.
   Program partnerski
   Co to jest i co oferuje Program Partnerski LLC?
Jest to całkowicie bezpłatny program umożliwiający wyróżnianie klientów lojalnych korzystających z portalu rezerwacyjnego LBooking. Program oferuje możliwości zdobycia Punktów Premiowych, które można wykorzystać u Partnerów Programu. Uczestnictwo w programie LLC wiąże się również z przywilejami i dostępem do dodatkowych promocji i ofert specjalnych niedostępnych poza programem LLC. Oferty typu okazje VIP, specjalne oferty wysyłane będą do uczestników Programu z wyprzedzeniem, co umożliwi im skorzystanie z wyjątkowych ofert i zniżek w trybie Premium. Szczegółowe informacje o Programie LLC znajdziecie Państwo tutaj.
   Jak rozpoznać hotele biorące udział w Programie Partnerskim LLC?
Obiektami hotelowymi uczestniczącymi w Programie są hotele oznaczone odpowiednią wzmianką (LLC), która widoczna jest w procesie rezerwacji usługi hotelowej w Portalu: hotel.com.pl. Dodatkowo, status LLC może być widoczny w recepcji danego obiektu hotelowego.
   Jak naliczają się punkty i jak można nimi płacić?
Punkty premiowe naliczane są proporcją 20:1. Za każde 20 (dwadzieścia)jednostek danej waluty wybranej przez klienta i obsługiwanej przez Portal, Uczestnik otrzymuje 1 (jeden)punkt. Naliczanie punktów odbywa się automatycznie, najpóźniej 2 doby po zakończeniu pobytu w hotelu, ale nie wcześniej niż 1 doba po wymeldowaniu. Osoba uczestnicząca w Programie LLC może przeznaczyć dowolną liczbę aktualnie dostępnych punktów w ramach opcji „dopłać punktami”, a wysokość rabatu może wynieść maksymalnie do 95% wartości koszyka jednorazowo – niezależnie od waluty.
   Jak dołączyć do Programu Lojalnościowego LLC?
Przystąpić do programu LLC można on-line poprez samodzielne założenia konta w Portalu hotel.com.pl i dołączenie do Klubu LLC, lub podczas zameldowania się na recepcji hotelu który bieże udział w Programie LLC.
   Czy w każdej chwili mogę opuścić program lojalnościowy LLC?
1. Uczestnicy Programu mogą w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Programie bez podania przyczyny. W celu rezygnacji należy wybrać opcję „rezygnuję z udziału w Programie LLC” w widoku zalogowanego użytkownika konta na Portalu.
2. Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z likwidacją konta i zrzeczeniem się całej puli zdobytych w Programie Punktów Premiowych bez możliwości ich przeniesienia na inne konto i bez możliwości odzyskania.
   Nie jestem pewien czy punkty zostały poprawnie naliczone?
Aby skontrolować ilość zebranych puktów należy skontaktować się ze specjalistami działu wsparcia technicznego.
   Wsparcie techniczne
   Jak się zalogować na konto?
1. Przejdź na stronę logowania.
2. Wprowadź swój adres mail, którego użyłeś w czasie rejestracji konta.
3. Wprowadź hasło dostępu.
4. Kliknij przycisk Logowanie.
   Jak odzyskać hasło do profilu?
W celu odzyskania hasła prosimy o kliknięcie przycisku przypomnij hasło i wprowadzenie swojego adresu mailowego przypisanego do Twojego konta użytkownika. Po wprowadzeniu danych na Twój adres mailowy zostanie wysłane nowe hasło dostępu do Twojego konta użytkownika.
   Dokończyłem proces rejestracji, ale nie otrzymałem maila z linkiem aktywacyjnym, co dalej?
Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM. Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie. Upewnij się, że podany adres e-mail jest prawidłowy. Jeśli nadal nie otrzymałeś maila skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym. Jednocześnie informujemy, że w przypadku niektórych skrzynek pocztowych e-mail może dotrzeć z opóźnieniem.
   Przeszedłem cały proces rejestracji do programu LLC, nadal nie mam dostępu do konta?
Skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.
   Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?